< ZnakDirect - Oznakowania i tabliczki przemysłowe - zamów online!
Start  |   Produkty  |   Utwórz konto  |   Pomoc  |   Kontakt  |   Zacznij!

Zapisz swój standardowy adres do wysyłki na koncie klienta

Czy zdaża Ci się regularnie zamawiać na różne adresy? Poniższa instrukcja wyjaśnia jak zapisywać adresy do wysyłki aby usprawnić proces zamawiania.


1. Zaloguj się na swoje konto

Po zalogowaniu się na koncie wejdź w Ustawienia klikając na przycisk na pasku Menu u góry strony.


2. Dodaj adres do wysyłki

Po przejściu do ustawień wyświetli się karta Zarządzaj adresami do wysyłki. Wybierz przycisk Dodaj. Wpisz odpowiedni adres po czym kliknij Zapisz adres. Po zapisaniu adres pojawi się na liście po lewej stronie. Aby zapisać adres jako standardowy kliknij Wybierz jako domyślny.


3. Wybierz odpowiedni adres podczas zamawiania

W ostatnim kroku podczas składania swojego zamówienia wybierz z listy jeden z zapisanych adresów. Jeśli adres został zapisany jako domyśny wyświetli się w podsumowaniu zamówienia automatycznie. W ten sposób nie musisz każdorazowo przy zamawianiu wpisywać adresu – wystarczy że wybierzesz odpowiedni z listy.


4. Zmień pozostałe dane

Aby zmienić adres standardowy który ma być używany na Twojej fakturze przejdź do Zmień dane na pasku menu na stronie głównej. Wprowadź swoje zmiany w sekcji Adres do faktury i kliknij Zapisz zmiany.

Jeśli chcesz dostosować którykolwiek ze swoich adresów przejdź do Zarządaj adresami do wysyłki (z kroku 2). Znajdź adres na liście, wprowadź zmiany i kliknij Zapisz adres.


Wskasówka!

Możesz przejść do do Historii zamówień kilkając na banerze na stronie głównej aby uzyskać dostęp do wszystkich podsumowań oraz faktur powiązanych z Twoimi zamówieniami.